Zamjena i reklamacija

14 dnevni rok za zamjenu ili povrat

Naša želja je da u internet prodavaonici trgovina-jozici.hr kupujete ugodno, sigurno i bezbrižno. Razumijemo da artikle kupujete bez probavanja stoga omogućavamo da u roku od 14 dana vratite ili zamjenite proizvod.

Zamjena artikla

Postupak zamjene je jednostavan. Artikle možete zamijeniti u roku od 14 dana od dana preuzimanja. Artikal zapakirajte i pošaljite na našu adresu. Paketu priložite fotokopiju računa. Artikal odnosno artikle koje vraćate moraju biti neoštećeni, zapakirani u originalnu ambalažu, u istoj veličini i nenošeni. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.

Povrat artikla

U roku od 14 dana od preuzimanja artikla imate pravo otkazati narudžbu bez navođenja razloga (NN 41/14, Članak 72. Zakona o zaštiti potrošača), u navedenom roku narudžbu otkazujete putem e-maila trgovinajozici@gmail.com ili na telefonski broj +385 (0)97 646 2078. Od dana obavijesti o otkazivanju narudžbe počinje teći 30 dnevni rok u kojem se artikal mora vratiti. Paketu priložite fotokopiju računa. Potrebno je upisati IBAN tekućeg računa na koji će, u roku od 5 radnih dana, biti uplaćen povrat novca. Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.

Reklamacija

U slučaju reklamacije artikli se vraćaju u originalnoj ambalaži uz obavezno prilaganje obrasca, u kojem se opisuje oštećenje uočeno na artiklu. Također prilaže i fotokopija računa. Reklamirani artikal biti će pregledan i ocjenjen u opravdanost reklamacije. O riješenju reklamacije biti ćete obaviješteni u roku od 8 dana od primitka reklamacije. Obrt za trgovinu Jozići ne odgovara za oštećenja nastala prilikom nepravilne uporabe ili neodržavanja artikla te mehaničkog oštećenja artikla.

Prilikom povrata, zamjene ili reklamacije artikla ne zaboravite priložiti fotokopiju računa.

Artikli se vraćaju na:

Obrt za trgovinu Jozići
Šetalište dr. I. Lebovića bb, 43 000 Bjelovar
s naznakom »Internet prodavaonica«
Trošak povrata snosi pošiljatelj. Pošiljke s otkupninom ne preuzimamo.

Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na e-mail trgovinajozici@gmail.com ili na telefonski broj +385 (0)97 646 2078

Reklamacije artikla oštećenih u transportu

Reklamacije artikala oštećenih u transportu se prihvaćaju u roku od sedam (7) dana od preuzimanja pošiljke. Reklamaciju nakon toga roka ne prihvaćamo. U slučaju da je oštećenje vidljivo već prilikom preuzimanja pošiljke, kupac pošiljku vraća, a od dostavljača zahtjeva zapisnik o oštećenju pošiljke. U takovm slučaju taj način će kupac veoma brzo dobiti novi artikl.