Pomoć pri kupnji

Zašto se registirati?

S registracijom si olakšavate kupnju. Podatke upisujete samo jednom, a oni su vam na raspolaganju prilikom svake kupnje. Također jednostavno pratite statuse svoje aktualne narudžbe (da li je pripremljena, da li je na dostavi…) i arhivu starih narudžbi.

Kako se registrati?

U gornjem desnom kutu na stranici trgovina-jozici.hr kliknete na ikonu »Prijava/Registracija« i izaberete opciju »Registracija«. Upisom svih podatka stvarate svoj račun.

Kako naručiti artikl?

  1. Izaberete i dodate artikle u košaricu klikom na ikonu»Dodaj u košaricu«. Nakon što završite kupnju kliknite na ikonu »Nastavi na blagajnu«. Ako želite dodati još artikala kliknete na ikonu »Nastavi kupnju«.
  2. U drugom koraku upisujete podatke za početak narudžbe. Ako ste registirani u internet prodavaonici izaberite opciju »Prijava« i upišite korisničko ime i lozniku, koju ste dobili prilikom prijave. Ako još niste registirirani izaberite opciju »Registracija novog korisnik« i u polja upišite sve potrebne podatke za registraciju. U slučaju da želite kupovati bez registracije izaberite opciju »Kupnja bez registracije« gdje u polje upisujete kontakt e –mail adresu.Nastavite na sljedeći korak.
  3. U tećem koraku upisujete adresu za dostavu. Obavezan je unos telefonskog broja.
  4. Izaberite način plaćanja. Možete odabrati tri načina plaćanja:
    • plaćanje pouzećem;
    • plaćanje po predračunu;

    Nakon odabira plaćanja koji vam najbolje odgovara kliknete na ikonu »Naprijed«.

  5. U petom koraku pregledajte narudžbu. Na ekranu se prikazuju naručeni artikli, podaci o platitelju i dostavi. Klikom na ikonu »Naprijed«, na e-mail adresu dobivate link za potvrdu narudžbe.
  6. O daljnjim koracima u vezi narudžbe biti ćete obaviješteni putem e-maila.

Da li sve cijene sadrže PDV (porez na dodanu vrijednost)?

Da, cijene artikala, koje su objavljene na internet prodavaonici trgovina-jozici.hr navedene su u HRK i sadrže PDV.

Da li je moguć povrat i zamjena artikla?

Da, ukoliko artikli nisu ispunili vaša očekivanja ili vam ne odgovara veličina, boja itd., u roku od 14 dana možete ih vratiti ili zamjeniti. Postupak zamjene ili povrata detaljnjije je objašnjen na sljedećem linku.

Da li su svi artikli na zalihi? Što će se dogoditi u slučaju da naručenog artikla više nema na zalihi?

Svi artikli koji su objavljeni u internet prodavaonici trenutno su na zalihi. U nekim slučajevima možete se dogoditi da vam naručene artikle ne možemo poslati jer su u međuvremenu rasprodani. U tom slučaju imamo pravo na otkazivanje narudžbe. O tome ćemo vas obavijestiti putem elektroničke poruke. No vjerujemo da ćete u našoj bogatoj ponudi naći artikal koji će vam jednako odgovarati.

Da li je moguće plaćanje karticom prilikom plaćanja pouzećem?

Prilikom plaćanja kod preuzimanja narudžbe moguće je plaćanje isključivo gotovinom.